top of page

HS Media skal ta SAS til nye høyder


To smilende kollegaer
HØYT OG LAVT: Head of Sales Mona Kalvatn og Key Account Manager Lars Magnus Lillebekk skal selge SAS i mange varianter og situasjoner for eksponering. Foto: HS Media.

Salgs- og markedsføringsbyrået HS Media er klar for en luftig avgang med SAS. Fra nå av er det HS Media som skal selge reklame i SAS sine kanaler for annonse-eksponering. I sommer ble partene enige om et samspill på land og i lufta. Nå er det klart for avgang, med flere ulike medieplattformer.

 

HS Media har over ti års erfaring med å selge reklame i Scandinavian Traveler, SAS sitt tidligere magasin, som ble stoppet under pandemien. Det er imidlertid fire år siden HS Media sist jobbet med merkevaren som alle nordmenn har et forhold til.

 

Nå er HS Media tilbake, og det blir årets luftigste comeback!

 

SAS opererer med imponerende tall: 127 fly, 23 millioner passasjerer årlig, 7,6 millioner Eurobonus-medlemmer, 396 000 flytimer, 5 000 ukentlige avganger og hele 427 millioner sidevisninger på deres digitale plattformer. Med andre ord: Kvantitet og kvalitet i skjønn forening.

 

HS Media vil tilby reklameplasser på en rekke flater og kanaler, inkludert www.sas.no , www.sas.com , SAS-appen, lounger, samt om bord på flyene i setelommer, menybokser, «Inflight Entertainment» og mer. Med dedikerte ressurser og topp kompetanse står HS Media klare til å sørge for at annonsører får maksimal synlighet.

 

Du kan lese mer om mulighetene i SAS Media Guide 2024-2025:

 

Head of Sales Mona Kalvatn og Key Account Manager Lars Magnus Lillebekk er ansvarlige for salget av SAS sine eksponeringsflater. De sitter med rikelig og relevant dokumentasjon. Ja, de skal sørge for at investeringene flyr, i alle fall at du som annonsør får luft under vingene.

 

– SAS har en attraktiv målgruppe – en målgruppe som eksponeres for reklamen i spennende situasjoner for påvirkning. Det mangler ikke på muligheter for gode reklameinvesteringer. Her kan du gjøre et kupp, sier Head of Sales Mona Kalvatn i HS Media.

 

– Medieguiden viser mulighetene for kommunikasjon med målgruppene – og prisene. Vi mener at her er det gode muligheter for svært så spennende kjøp både for annonsør og mediebyrå. Ja, her er muligheter litt utenom det vanlige, sier Key Account Manager Lars Magnus Lillebekk.

 

 

Ta kontakt for mer informasjon:

Head of Sales Mona Kalvatn i HS Media på mk@hsmedia.no og/eller mobil 951 19233/HS Media 62 946901

Key Account Manager Lars Magnus Lillebekk i HS Media på lml@hsmedia.no og/eller mobil 948 04564/HS Media 62 946903

 


Comments


Image by Julian Hochgesang

Nyheter

Siste nytt fra HS Media, våre oppdragsgivere, anonsører og mer. 

bottom of page